Tisdag 1 september

 lite pics från festen=))) jag lovade ju=))....




Asså dessa smörgåstårtorna var det godaste jag ätit asså=))) MMMMmmmmmmmm



Mycket skratt hahahahah Ni e bäst tjejer!!!!!



Alla v'natr ivrigt att få äta hahahahha




Fina tjejer!!!




Jag och Anna!!!
                    
      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kul va det verkligen!!!!
Catrin, vi hade så sjukt kul hahahahah så skön e du=)))



Så och nu har sambolivet börjat...Heeeela helgen har vi hållt på och packat upp och grejat...Så mycket bananlådor och säckar och ändå fick allt plats väldigt bra måste jag säga...(Förutom kläderna då)...Men men det får lösa sig...Tur att jag har gaderob i förrådet annars hade det aldrig gått...vi fick hänga ner alla vinterkläder fast snart får man väl byta mot sommarkläderna=(((((
Fast idag är det väldigt fint men det håller ju inte länge...Kanske sista soldagen???

Denna veckan jobbar jag VARJE DAG!!! 7 dagar i rad=(( men nästa vecka är jag ledig nästan hela veckan förutom onsdagen...skall jobba extra... så det bli skönt=))
Skall träffa Frida( ta barnen till lek och buslandet), Till tandläkarn=))), Fira Annas födelsedag, Ser fram emot nästa vecka....



Idag skall jag å Patrick åka till stan efter jobbet och köpa kläder till honom...Han skall börja skolan på torsdag så han ville ha lite nytt=)))... Som om vi inte redan hade lite plats i gaderoberna hahahahaha

Sambolivet har börjat väldigt bra måste jag säga...Igår när jag kom hem från jobbet stod det pyttipanna på spisen och dukat med ägg och grönsaker=)))så skönt hahaha....Min älskling är sån att han fixar och så när han är hemma,inget ovanligt att få maten serverad så, men sen kom det...Han har tappat min externa hårddisk i golvet från 10 cm avstånd och så har den tappat kontakten med datan...Blev livrädd, tänkte på alla mina bilder och musik som var lagrad i den, men som tur är har dem aldrig legat på hårddisken utan på datan så alla bilder finns kvar på datan=)))))))

Nu skall jag spela ett spel på datan som heter Bubbel shooter som jag är besatt utav...Hitta spel på spelo.se...
Ha det nu allihopa...pöss och kram














Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill se fler bilder från festen snart!! Åh vad kul det ser ut! :-)



Vill du gå på stan med mig nån dag nästa vecka??

2009-09-02 @ 21:49:24
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Jill

Självklart vill jag det=))))) e ledig alla dagar utan onsdag!!! får bestämma nån dag=)) pössss

2009-09-03 @ 14:17:14

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0