Tisdag 29 september

Idag hade jag sovmorgon...var skönt det va=)) men gick ändå upp lite tidigare för att betala räkningarna som jag inte han med igår för jag var såååå trött efter träningen...Men det var inget roligt sätt att börja sin dag, det var dumt gjort av mig...Fick riktig ångest...Måste bli miljonär snart...Väntar på vinst på hästarna igen=))) förra veckan hade vi 6 rätt igen...det närmar sig=))) känner jag!

Skall träna senare idag med, va på Almedals sport life och där var det stort=)) riktigt bra...
Träningsverk idag=)) och mer imorgon=)))

Eftersom jag slutar ganska sent så måste maten ätas direkt när jag kommer hem för att den skall hinna sjunka ner osv, så idag så har Patrick gjort en riktigt Lady och Lufsen middag, Köttbullar med spagetthi hahhahahahaha till mig när jag kommer hem...Tack!

Ne nu torkar det i hjärnan så nu drar jag CIAOOOO

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0