Torsdag 17 september

Igår var en rolig dag haha...Efter jobbet skulle jag cykla direkt från jobbet till kontoret för Möte med kollegorna.
Jag hade en halvtimme på mig och stressade lite i onödan...skulle cykla över järnvägsspåren som jag måste korsa och sen kommer en ganska skarp och smal väg tillbaka till cykelvägen och jag stressade ju, så kom lite för snabbt i svängen och vad gör jag, ÅKER RAKT IN I SKOGEN hahahahahahHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHA
Asså det måste ju sett extremt roligt ut...Tur att ingen såg mig, en bil åkte förbi och fick sig säkert ett gott skratt hahaha...skrattar för mig själv bara jag tänker på det hahaha...

Efter mötet så cykla jag hem och på vägen träffa jag min chef med hennes hund...När jag cyklade därifrån påväg hem så precis vid mig så gick ett par som promenerade i stan med en GRIS i koppel...Ingen liten gris heller...När dem såg mig komma så kollade dem på mig som att detta är väl inget konstigt...HAHAHA skratta för mig själv igen hahaha...
Vadå har man en stor gris i en lägenhet i stan då lr??? konstigt!!! hahahahahaha
Den nöffa när jag cykla förbi me hahaha...En riktig vaktgris!!! haha

Nu skall jag hem och göra några ärenden (roliga ärenden) sen skall jag träna=)))) sen imorn är jag ledig wieeee va skönt=))))

Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: anna

hahahahaha en gris i koppel!? haha lol! Jag hade velat se när du cykla in i skogen hahah jag hade skrattat ihjäl mig hahaha puss

2009-09-17 @ 21:02:44
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: catmust

hahahahahaha lol fy fan va sjukt ahahahhaha

2009-09-17 @ 23:10:56
Postat av: Emelie

hahahahahha!!!!! Tänk om nån kunde filmat dig!

2009-09-18 @ 11:16:38
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: tess

hahahhahahahaha skämtar du??? avd sjukt. ja tror du ljuger...din gris hahaha

2009-09-21 @ 09:15:51
URL: http://yppah.blogg.se/
Postat av: Jill

HAHAHAHA ne ljuger inte alls hahahaha...fan att inte kameran va me hahaha...anna du hade skrattat så mkt att du hade kissat på dig tror jag för det gjorde nästan jag HAHAHAHAHAHA

2009-09-21 @ 22:50:25

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0