Torsdag 24 september

Nu är det torsdag sen fredag och sen helg igeeeeeen=))) wieeee va roligt....Fick hem mitt schema igår med och såg att nästa helg var jag ledig=))) så då blir det utgång på lördagen, Patricks tjejkompis från London kommer på besök=) och dagen efter det är det dop för lilla Alma=)...

Igår skulle vi tränat meN humöret jag och Saira var på så blev det Tacos och morotskaka istället...haha nyttiga e vi...Men kul har vi=))) Säger bara : Hallå känn på dem hahahahahahahaha (Internt)...Störda i huvudet hahaha

HHHmmm funderar fortfarande hur jag skall junna lösa alla grejerna jag ville köpa från H&M ...Jag både vill och måste, jag har inga höstkläder juh...

Inatt fick jag inte sovit nåt HELLER...Snarka gjorde han IGEN...Denna gången var jag tillräckligt vaken att sätta in öronproppar spm faktiskt ligger i mitt nattduksbord men tack vare dem så vakna jag ändå, för dem satt fel hahahaha obekvämt blev det...hahahahaHur lyckas jag hahaha...

Emelie har ju lagt upp lite bilder på sig själv i yngre dar (låter som du e gammal hahaha) så tänkte får väl också bjuda lite på migh själv haha...Har inte nån scanner och digitalkamera fanns ju inte när jag var riktigt fjortis så så roliga bli dem tyvärr inte hahahaha (tur för mig) ttffffhhhiiiuuu hehe...

Vädret i detta land är verkligen inte normalt, i morse var det storm och regn nu blåser det lite med sol hahahaha

Nä nu skall jag käka ett äpple hahahaha ha det!


Kommentarer
Postat av: Emelie

var är bilderna då?? =)

2009-09-25 @ 09:45:21
URL: http://calidore.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0