Torsdag 3 september

Hej alla glada=)))

Så idag va det torsdag, bara 3 dagar kvar med jobb och sen ledigt=))))
Men eftersom man jobbar så mycket så blir man ju så väldigt bokad under ledigheten...men skall hitta en dag och bara slappaaaaaaaaaaaaa=)))))
Ska klämma in: Tandläkarn, Stan tur med Emelie=)), filmkväll med Anna (män som hatar kvinnor), Lek och buslandet med Frida och barnen=)), En date med min käreste Gandi (hahahah), myskväll med älsklingen, Spa och slappa dag för mig själv=)))...HHmmmm hinner jag?? Just det ja, Fira Anna på lördagen som fyller på fredagen, och hem till min kusin som också fyller på fredagen...oj då va mycket det blev!!! hehe men bara roliga saker=))

Igår var jag hemma hos Anna en stund efter jobbet...Hon hade bakat VÄRLDENS goaste kaka...Morotskaka med banan...Fy fan va god den va...Måste ha receptet från dig Anna..Måste ge mig på att baka nån dag..Kankse nu när man är ledig?? hehe neeee det hinner jag nog inte...Jag har en tendens av att alltid överboka mig hhahaha....Kom hem ganska sent från Anna (för att behöva gå upp kl 5 på morgonen) så när jag kommer hem hade Patrick redan fixat matlåda och rensat i förrådet och handlat...Fan va lyckligt lottad jag är hihihihihi...bara man inte blir för bortskämd haha...Tack älskling!!!

Idag skall jag bara ta det lugnt...Catrin är i stan så kanske möter upp henne om hon är kvar och käkar nåt bara och tjöta lite=)) alltid kul=)))....

Nu skall jag äta en banan...ha det bra allihopa=)))))


Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0