På så länge!!!

På så länge har jag inte bloggat och ändå så har jag besökare på min blogg=))) Tänkte nu måste jag ju lägga in ett inlägg=))

Jag är inne på min tredje vecka på jobbet efter semestern... 3 veckor hade jag...Alldeles för lite!!! Får bli 5 veckor nästa gång...Jag och Patick åkte iväg i två veckor till Turkiet, Marmaris...Helt underbart!!!
Hade lite motgångar på vägen ner och hotellet men fan allt kan inte va perfekt=)))...
Helt underbart hade vi och bilder kanske kommer upp... hahah vill inte ljuga för er haha...Dem är barnförbjudna hahaha

Asså jag har inte jätte ångest att jobba men får ångest när man tänker på att sommaren snart är över=((( Man längtar så länge och så går den över så snabbt=(((

Vad har hänt under sommaren: Fest,bröllop, Grillningar=), bad (t o m i svenskt hav, inte likt mig haha), en riktigt bra sommar får jag säga=) Hoppas den håller i sig ett tag till=)))





Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0