29 Januari

Hej igen..Idag är jag slut=)) men på ett bra sätt hehe...Idag när jag klev upp för att gå till jobbet hade jag sån sköön träningsvärk...Och det var ju inte lättare att jag var tvungen att gå till jobbet på glashal väg...Tog mig dubbel så lång tid att komma fram hahaha
Känns bra att man kommit igång på allvar nu=)))
Så på söndag är det entligen fest=))) wieeeee Luckan skall vi till=))) Fan va kul det skall bli...Förfest med mina Stockholmstjejer hemma hos mig först och sen blir det till spritluckan...Jag har seriöst inte festat(i stan) sen i oktober hahaha snacka om blivit pensionär hahaha
Och jag jobbar hela helgen så det blir lugnt på både fredag och lördag...

Nu är det bestämt, jag kan åka med till Fjällen=))) Så vecka 7 är jag inte hemma=)) skall bli sjukt roligt...
Nu kommer ju nästa problem, eftersom det var 10 år sedan jag åkte sist så har ju allt blivit för smått=((
Och det kan bli dyrt hahaha
Det enda jag har är handskar, mössa, skidglasögon..Ganska mycket som saknas
Skidor och pjäxor är ju ingen ide att köpa nya eftersom jag inte åker så mycket så hyr jag bara där uppe=)
Skidoutfit hhhmmm det är ett större problem haha men har ju två veckor på mig att fixa...
Brorsan skulle ta med sig pluntorna, en till mig och en till honom, bra för uppvärming av kroppen hahaha och för afterski hahaha Kusinen skulle köpa ryggsäck så han kan ha med sig ölen ;)
12 personer blir vi alltsomallt=)
En kompis Sara som åkt väldigt mkt i alla år va där förra året och innan dess var det också ett långt mellanrum för henne så sa hon att man kommer ihåg allt efter nån dag...Hoppas det hahaha...

 

 

 Detta är kanske jag om två veckor...Hhhmm skulle inte tro det haha

   
SÅÅÅÅÅ mysigt!!!!




Kommentarer
Postat av: Sara

jajamen=) det sitter i precis som cyklingen! fy faaan va skönt=) lite smått avundsjuk faktiskt....tänker bara att nästa gång jag åker till fjällen har jag kanske två knattar att lära upp med=)

Tycker vi ska ta å festa till det litegrann snart med allihopa=) är väldigtr sugen nu faktiskt (har i smyg redan förberett svärmor på att vara barnvakt nån helg med hehe)

2010-01-29 @ 12:24:54
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

Ååå va gulligt när dem skall lära sig...finns inget sötare än knattar som åker hahaha=)) A det tycker jag med att vi skall göra, får snacka ihop oss tycker jag=))))

2010-01-29 @ 13:14:13

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0