FAN!!!!

Igår efter träningen kom mamma och pappa hem till oss, dem väntade på att jag blev klar för att köra hem till Angered...Jag sov där, skulle kolla film och så och sen började ju Sverige-Slovenien i Handboll...
Vilken jävla match...Jag var såååå arg när matchen va slut...Ni som är intresserade vet vad som hände och ni som inte är intresserade bryr er inte ändå så jag behöver inte skriva varför jag var så arg hahaha... 

Men men hoppas det går bättre idag...det måste det göra..Annars är risken att dem åker ut...
Så skönt att komma hem så ibland=) men det negativa: Har ju börjat träna och ni som vart hos mina föräldrar vet att där finns massa godsaker...Dem tog fram bullar, choklad till filmen och sen till matchen blev dem hungriga och beställde pizza..HHhhmmm inte direkt jättebra mat hahaha, skulle ju vara nyttig men men va skall man göra=)))
Jag hejdade mig faktiskt, blev bara en halv pizza lite choklad och pyttelite Coca-Cola...

Men Heja Sverige idag!!!!



 


Kommentarer
Postat av: Sara

ja jävlar vilken match, var skit sne efteråt, det var fan som att kolla på division 3 handboll=(



Mmmm din mamma har ALLTID massa gott hemma, med mitt sockerbegär var det alltid nice att komma hem till er o käka kexchoklad och dricka cherry coke=) haha

2010-01-20 @ 15:00:20
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

Ååååå just det Cerry coke, my favourite=)) Det måste jag beställa från tyskland nästa gång, normalt folk beställer sprit jag beställer Cerry coke hahahahahahahahaha...Ååå nostalgi=)))

Dem får fan skärpa sig idag asså, annars tror jag tv:n åker i golvet eller nåt hahaha

2010-01-20 @ 15:17:20
URL: http://jillo.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag drack cherry coke häromdan, men så har vi det på Ica här med=) verry najs!



Haha ah ja säger detsamma, men det gör inget om vi pajjar tvn heller för vi ska hem till jennie och kolla matchen ida haha, bäst för dom att dom spelar bra så det är värt att åka hela jäkla vägen till Lödöse för att se den!!!

2010-01-20 @ 15:52:54
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

ASSÅ! Har dem det??? blir det ica i kungsbacka nästa=)) Ahoppas dem vinner för jennies tv skull, a till lödelse är en bra bit, Frida bor där ju men jag bor inte lika långt ifrån som dig och jag tycker det är långt haha..Ha en trevlig kväll...Kram

2010-01-20 @ 16:27:02
Postat av: Sara

japp ica kvantum i kungsmässan=) har massa utländska drickor där, jävla skitmatch idag igen....asså bor hon med i Lödöse, en jäkla bit att åka e det=(

kram kram

2010-01-21 @ 00:38:39
URL: http://sajo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0