Festa!!!!!!!!!!!

Jag har ju varit så sjukt sugen på att festa, men har jobbat varje helg plus att det varit massa annat på helgen...
Jag har inte varit och festat sen oktober tror jag om jag skall vara helt ärlig, eller i början av november...
Skulle ju festat loss i Stockholm men där hamnade vi på Sädersjukhuset istället och har haft sug sen det...
Två klänningar har jag köpt också som jag älskar, så nu är jag redo, har partyoutfiten och Catrin har fixat mitt hår, så nu krävs det bara pengar och tid hahaha...Hmmm undra vad man skall göra till helgen??
Magda skulle haft sin födelsedagsfest hos mig som jag såg fram emot som faaan=) men hon drog till Thailand istället haha, hade ju inte varit fel alls...Så festen får vi ta när hon kommer hem...

Dessa två snyggingar beställde jag hem och båda passa=)) älskar när allt blir så bra=))

       Klicka för att visa Megabild! Svart klänning med dragkedja från HM. Slutsåld!!

Inte så bra bild på den svarta men den finns inte kvar längre i affären så svårt att hitta bild då...Men I love it=)

Nu skall jag äta lunch så bye bye...AJ AJ AJ Min träningsvärk gör sååå ont!!!


Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0