Onsdag 20 Januari

Hej allihopa!
Nu blev det ett tagsen igen iaf haha..Det var ju inte meningen, men det finns ju ingen tid, alltid har man nåt att göra=)
Men nu är jag tillbaka!!!
Jag har äntligen börjat träna på allvar och har börjat och tänka på min kost haha Det känns jättebra...
Jag har ju varit ledig från jobbet nu ett tag och har tränat på dagen, gud va skönt det är, det är så lite folk.Det gillar vi=))
Jag började att köra igenom alla muskelgrupper med ett bodypump pass, och herregud säger jag bara, vilken träningsvärk jag har, den fick jag redan samma dag haha men även så gick jag till träningen dagen efter och körde förbränning=) Så bra gick det, gick snabbt i uppförsbacke i ca 1h, och lyssna, jag hade tom med Två stora blåsor på fötterna efteråt..Då har man tränat till max haha eller så har man jävligt dåliga träningskor haha..
Jag köpte mina träningskor från Nike för 1300 för inte alls längesen och dem är helt hemska...Varför köpte jag inte på löplabbet?? Det måste jag göra nu...så onödig kostnad när man är broke as hell...Där ligger dem också på den prisklassen men då får du bra grejer anpassade för dina fötter...
Så beach 2010 här kommer jag hahahahahahahahahahahahahahaha

 
Helst med den solbrännan också=)) och på den stranden, ser inte alls dumt ut=)) *längtar*..

Men det som ligger på listan nu är Fjällen=)) Inte bad och strand men man kommer iväg och jag älskar ju att åka skidor=)) Och plus att det var ju massa årsedan jag gjorde det så känns det att det är dags...Undra om jag ens kommer ihåg haha får la gå om skidskolan igen som jag gjorde när jag var barn hahahaha
Men förhoppningsvis är det som att cykla=))) att man aldrig rikigt glömmer av...
Men det återstår att se hur mitt schema ser ut för Februari,har tyvärr inte råd att förlora för mkt timmar...Då bär det av vecka 7 isf...Stuga är redan bokat och allt är fixat...









Kommentarer
Postat av: Sara

åh vad roligt med en fjällenresa, vilket fjäll snackar vi om?

Man glömmer inte hur man gör, tro mig=) vi hade inte heller vart iväg på flera år å så åkte vi i april förra året och det var inga som helst problem=)

2010-01-20 @ 13:33:02
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

Jag hoppas verkligen det, skall bli kul och se, kanske kommer hem med brutna ben hahah...Men asså det var nog 10 år sedan minst jag var där haha...Vi skall till Hundfjället=))...hoppas jag kan åka me nu bara, har ställt in mig på det=)))

2010-01-20 @ 13:54:38

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0