Tisdag 5 Januari 2010

Sorry alla läsare, jag har haft en riktig torka på bloggandet...Nästan så jag t om tänkte lägga ner den helt...
Men jag vill ju inte göra folk besvikna heller hahaha...

Nu har vi börjat år 2010, hmm lär ta lång tid innan man kommer ihåg det, på jobbet skriver jag fortfarande 2009...

Så va hände på Julen och nyår??

Julen var splittrad med MASSA MAT herregud att man inte sprack haha
Först hem till Patricks mamma och käka massa mat, finsk mat mmm gott det va=)) och sen direkt hem till mina föräldrar och käka ännu mer god mat där hahaha...
Och tomten KOM ALDRIG TILL OSS=(( Dagen innan juladfton var vi hemma hos Patricks bröders mamma och när Emma hörde att vi fick julklappar även som stora så fråga hon mig helt allvarligt, Men tror du på tomten med???
HAHHAHAHAHAHA Fan va jag skrattar åt det än Emma hahahahaha
Hade en underbar jul med min kära familj=)

Och för att säga till er andra, Nej jag tror inte på tomten;)

Nyår firade vi hemma hos min bror och svägerska...Alltid lika kul hahahaha Full blev jag med, och jag var inte den enda=)

Sjukt god mat=)))


Öppnar Champagnen vid 12 slaget=)))

Hade inte fler kort så det  får räcka=))

GOTT NYTT ÅR TILL ALLA!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Får ju inte glömma att blogg nu vettu=) jag måste ha nåt att läsa på dagarna!

2010-01-05 @ 11:14:16
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

HIHI Bara för dig Sara;)

2010-01-05 @ 15:16:45

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0