Ullared!!!

I tisdags så åkte jag och Tess till Ullared...Therese har flyttat till en större lägenhet och behövde diverse saker, sen är det en kul grej också, älskar ju att åka bil och tjöta, lyssna på musik, sen shoppa och sen äta igen hahaha kan ju inte bli bättre + med bra sällskap också=))

Men jag skulle endast följa med för skoj skull, tanke på att jag inte fått några timmar på jobbet nu dem senaste och närmsta månaderna så har man ju inte för mycket pengar och skall ju till fjällen också och det är inte billigt..Men ändå när man kom till kassan så blev det 1200 hahahaha, men det är det ju värt=))
Köpte massa ljus ( äter ju upp ljus hemma=) ) gardiner (perversa gardiner) hahaha (tess fattar) och en helt underbar mysig filt, kommer aldrig lämna min soffa nu =))) och annat lite smått och gott=))
Men kul var det=))
Men det värsta av allt, dem filmade där inne och dem följde efter mig och Tessan...Hhhmmm jag kommer döda om jag kommer med på tv hahah eller så dör jag om inte annat..Men dem måste väl fråga först om dem får filma så eller???
Och det bästa av allt- Morgan flörta med mig=)) hahahahaha Sa Tess iaf hahaha Och Boris var där i egen hög person lol....




Kommentarer
Postat av: Sara

haha nice, synd att du är upptagen för Morgan hade vart ett jäkla kap annars! snygg, sexig OCH med egen villa o BMW haha inte helt fel eller hur?

2010-01-29 @ 16:21:19
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

HAHAHAHAHAHA LR huuuuur!!! hahahaha

2010-01-29 @ 19:01:02

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0