Hej igen!

Ledig i 4 dagar...hmmm det var skönt!!!... Redan i Torsdags så åkte jag in till stan och började spendera mina skattepengar=)) wohooo neee så illa var det inte=)
Blev aldrig någon tripp till Ullared, vilket va bra för då slösa man ju inte dem pengarna på något onödigt, så vi åkte till Allum och spenderade dem rejält i fredags istället=) Patrick fick en helt ny garderob fastän det var till mig vi skulle kolla till=) Men jag fick också lite..Snart åker vi ju till Turkiet och så det blev denna bikinin:

 Den är söt...Fast hade velat haft någon annan men hitta fan ingen, men den blir fin när man fått fin brun solbränna=)))...Det var dåligt med bikini ute tycker jag...skor, byxdress (japp Jill köpte en byxdress=) Fast den satt extremt bra så jag var tvungen) 2 linnen, smycken, tunika, sommrig korsett från Zara va det jag fick med mig hem...Finns ju inget roligare att göra än att shoppa=)) Jag köpte gröna kuddar till soffan men skall byta ut dem till turkosa istället, det var finare...


Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0