Lördags...

I lördags var det första gången jag var ledig när det var sååå fint väder=) Har alltid ahaft extrem otur att jobba dem dagarna...Så skulle va ledig hela helgen med fint väder och bara vara hemma och slappa i Angered med grill och solning, men så ringde min chef och fråga om ett extra pass, jag behöver ju verkligen timmar så tackade klart ja...06.00-18.00 va passet till....wohooo tänkte jag men bra pengar plus det var ju storhelg i söndags med=)

Men på lördagen fick jag ett mess av min Granne Carin och fråga om vi ville grilla med henne och Victor...
Satt precis och grilla med farsan och matvrak som vi är klart vi ville det=)) inte bara maten, dem är extremt sköna att umgås med=))
Så av till mataffären och köpte massa gott och hem och grillade igen=)) Eftersom det var sååå trevligt där med vattenpipa och sånt på deras mysiga balkong så blev det att jag kom hem 1.00 så ni kan ju tänka er hur pigg jag var efter mitt 12 h pass igår HAHAHAHA
Inte direkt!!!

Jag kom hem igår efter jobbet, åt mat duscha, skulle göra te men somnade innan jag ens hade hunnit lägga i honungen HAHAHA Så det blev tidigt i säng och idag är jag piggare=))

Det var en utomhusbevakning så jag fick iaf lite sol på mig=)))
så nu ser jag inte ut direkt som ett lik längre, bara lite hehe...Lite sol på huden gör väldigt mkt..Längtar till Turkiet nu asså, skall bara lata mig i solen =))))

Så idag blir det träning Core först och sen springa 30 minuter är min plan=)) Catrin skall me mig nu...Roligt!!! Hon har kort på Kristinedal som jag och hon tränade tillsammans på förut så nu jobbar hon i backa så skall testa Sportlife=))

 + = BEACH 2010 HAHA


Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0