Nu längtar jag!!!

Asså nu är det slutet på juni och snart juli, när kommer värmen...Alla snackar om att på sommaren kan jag vara hemma i sverige, gillar svensk sommar, ja det gör jag med , OM DET FINNS NÅN VÄRME!!!
Gick till jobbet idag och höll på att frysa ihjäl, men tar man på sig jacka ser man dum ut för det är snart Juli.
Snart åker vi till Turkiet, åh va jag skall ha det skööönt på stranden...Jag längtar nu verkligen...
Skall bara sola, äta, dricka=))))

Igår körde jag och Catrin Afro Powerdance, men tyvärr så blev det en liten besvikelse...
Sist jag var på det så var det grym musik och allt...Nu var det samma melodi och på låg volym i en timme...Man tappa ju allt, och instruktören var väldigt speciell. Jobbig!!! Catrin trodde att hon gick hem och onanera så som hon betedde sig HAHAHAHAHA...
Dagen innan körde vi Body pump och idag kom träningsvärken så det blir ingen träning idag iaf...

I onsdags sov jag hos mamma och pappa. Jag var ledig på torsdag och det skulle vara fint väder så tänkte att då sover jag där så man kan njuta av solen heeeela dan=) och det gjorde jag fram till kl 15:00 sen blev det tvärmolningt..Tråkigt...Men hade inte kunnat vara ute längre ändå för sen skulle jag hjälpa mamma och köpa kläder sen körde hon mig till träningen...

Idag kommer skall jag sova i Angrered också...Är för det första sååå skönt att sova där...Så tyst och svalt=))
Så skall dit idag med för Patrick skall inte lägga sig efter jobbet så bättre så stör han mig inte. För skall ju jobba hela helgen med=(

Nu är jag hungrig så nu får det bli lite mat... Ha det bra allihopa!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: tack så hemskt mycket Jill=) blir så glad av alla fina kommentarer om mina pojkar <3

Känns skönt att veta att mina grabbar är helt stylish :P

2010-08-11 @ 09:11:41
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Catrin

hahahaahaah onanera fan va äcklig hon va!!hahahahah

2010-09-02 @ 17:24:09

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0