Oj

Oj va längesen det var jag gjorde ett inlägg här nu igen haha... Senaste var när jag påbörja min sockerdiet och idag är den SLUT!!! Wihoooo...Men jag skall ändå inte äta nu på vardagen så det blir frossa i helgen till Sex and the City 2=)))
Den har fått dålig kritik men man kan ju inte sätta en 55-årig gubbe att dömma den filmen klart den får dåligt då...Som om jag skulle fråga min pappa om Sex and the City, nä det går ju inte...
Men nån som sett den, va den bra????

Min sockerdiet, klarade jag den??? Nu skall jag tillägga att självklart med min tur så under dessa tre veckor har jag inte haft oddsen med mig...Det har varit 2 kalas, morsdag, grillning efter grillning, fint väder, brännboll och massa sånt som det bara MÅSTE ätas massa gott på ju, Men Jillan hoppade över allt!!!! wohoooo så stolt över mig själv, t om kollade på när andra åt massa gott=((
Men DOCK, efter ett av kalasen (fest) så var jag bakis och en burkcola slank ner=(( *skämms*..haha

 = djävulsdryck hahahaha



Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0