Så skönt...

Patrick har Sommarlov nu och börjar inte jobba fören nästa vecka. Men jag har han gärna hemma;) för igår när jag kom hem från jobbet och efter träningen hade han storstädat hela lägenheten. Asså våran lägenhet är i princip alltid städad för det är två pedantiska människor som bor där men han hade alltså STORSTÄDAT.
Vi hade lånat en sån H2o mopp från tv-shop av mina föräldrar för att göra rent spisen. Den är guld värd, han hade tatt allt. T om med torkat väggarna, då förstår ni va jag menar med storstädning. Idag passar han på att hänga med polare så när jag kommer hem efter träningen så skall jag sätta upp nya gardiner som jag fick förra veckan=)))
Tycker det är så kul, jag skulle kunna göra om hela tiden, om man ändå hade mycket pengar så man kunde köpa det man vill oxå=( haha
Turkosa gardiner blir det nu så skall jag senare iväg och köpa lite annat fint som saknas=)))) ex ljus, vill ha ett stort fat och tillbehör och nya kuddar i soffan...Vill ha lite färg i mitt vardagsrum,nu är allt i vitt, svart och grått och valnöt, det är fint men lite färg nu under sommaren är inte fel=)




 Kanske gröna kuddar i soffan ???


Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0