Snart...

Om några timmar är jag ledig hela 4 dagar=) Och planeringar finns det redan. Imorgon blir det en tripp till Ullared, det skall bli kul=)) På fredag skulle jag träffat Saira men hon kunde inte så då blir det en lugn dag, kankse en tripp till stan?? Jag tror jag är gjord av pengar hahahahahaha
Och idag bokade jag biljetter till Sex and the city för mig och Tessan till på lördag...Dem bästa platserna bokade jag med större stolar ifall man äter alldeles för mkt HAHAHA.
Det är ju första gången jag kommer äta massa gott på nästan en månad...WOOHOOO=)))
Vad är det första som jag vill ha:


 MMMMmmm Marabou=)


Träningsvärk- aj det gör ont...Har riktig träningsvärk i sidorna från S core i måndags och nu träningsvärk i hela ryggen från body combaten igår...Så då undrar jag:  Hur kommer det gå idag på Body pumpen och hur kommer jag må imorgon??? HAHA


 Nu tänker Emelie när hon läser detta, men hon tränat ju varje dag haha..Men nej jag har lagt upp det så för Torsdag,fredag.lördag blir det vila=)) Skriver det här för jag vet att kommentaren kommer hahaha
Av nån rolig anledning när Emelie och min bror kommer på en avstickare efter dem kollat på fotboll på Ullevi så har jag alltid varit och tränat. Så dem tror jag tränar hela tiden hahah, men det gör jag ju inte=))

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart den kommer! Och du tränar visst hela tiden! fyra gånger i veckan är faktiskt ganska mycket hörrö! Och framförallt så ger du oss vanliga dödliga, som inte tränar lika mycket som du, dåligt samvete. och det vill vi inte ha! så sluta nu :) Fast det är bra att du får äta godis igen i alla fall så att du inte försvinner helt! ;) puss

2010-06-10 @ 11:42:03
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Jill

Men du tränar ju oxå så får inte dåligt samvete du=)) Nu när du har sommarlov och brorsan jobbar kan du passa på=) Ett tips om du är uttråkad=)) HAHAHAHAHA Det finns nog ingen risk att jag försvinner helt=))))))))))))) HAHA

2010-06-16 @ 07:44:06

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0