Träning

Igår blev jag smått irreterad när instruktören inte dyker upp på Mage, Rumpa, Lår passet som jag älskar att köra...Går upp tidigt på en söndag för att jag vill gå på det så blir det inställt...Mycket dåligt tycker jag så det var att gå upp till gymmet istället... Tänkte då kör jag kondition och mage men när man kör kondition på alla sportlifesanläggningar så avlider man ju nästan. Dem har ju ingen AC så man får ju ingen luft, men jag pinade igenom mig 45 minuter och mage på det.

Idag blir det 30 min spinning sen S core på det och sen promenad i 30 min=) Idag blir tufft men skall hem och sova skönt sen=)
Enda som är irreterande. Patrick börjar jobba idag så han måste ha bilen, och jag hatar ju att duscha på gymmet så det blir att gömma sig när man åker hem HAHAHA... Jag kan med att säga att jag ser FÖR JÄVLIG ut efter ett träningspass HAHAHAHAHA... och tänk idag då när jag skall köra så hårt...Usch va hemskt!!! Funderade på att duscha där men Neeeheee jag vill verkligen inte... Det får bli som det blir...Bussen går iaf från gymmet direkt hem till mig så jag slipper byta och hålla på, och det tar bara 7 minuter, så får pina igenom mig det.

Spinning usch, det var LÄNGESEN jag körde det, det är nåt jag hatade förut  men nu när jag fått upp styrkan och konditionen ganska bra kanske man gillar det lite mer...Vi får se hur det går idag om jag kommer tillbaka HAHA...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du BARA tränar!! ;-)

2010-06-14 @ 17:41:51
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Jill

HAHAHAHAHA

2010-06-16 @ 07:40:04

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0