Träning!!!

Igår var jag och Catrin på ett S core pass och efteråt körde vi en halvtimme kondition. Seriöst va är det med anläggningar utan Ac. Pratade med en (vill inte säga vem) men en säker källa att Sportlife inte har någon Ac funktion på en av deras anläggningar så säkert likadant på alla kan jag tänka mig. Asså köra kondition igår var det jobbigaste jag gjort, fanns ingen luft alls. Men jag pinade mig igenom och sprang 30minuter. Inte tillbaka till Backaplan och köra kondition iaf. Får bli Ullevi som har nya maskiner med fläkt inbyggd=))
Men det kändes skönt, tränade endast måndag förra veckan och det kändes inte bra. Tycker det är så fruktansvärt skönt att träna och roligt=)
Idag blir det Body combat i en timme=) få ut lite aggressioner=)))

 I like!!!

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0