Ärligt!!!

Jag blir galen på människor...Jag har kommit fram till att jag vill alltid vara människor till lags..Trodde inte det var nåt fel med det, men antagligen för nu skall jag bli en bitch,som alla andra kan med att vara.
Som exempel jag var på gymet, efter en gruppträning blir det extremt trångt i omklädningsrummet. Skåpen i omklädningsrummen är delade och blir två...Jag hade det över så hade tjejen som hade skåpet under mig sin handduk hängandes där. Eftersom jag är som jag är(som man borde va) så sa jag till henne att akta på handduken när jag öppnar, annars ramlar den ju ner på det golvet.
När jag sa det var det som om jag hade styckat hela hennes familj och ätit upp dem. Här försöker jag tänka på hennes äckliga handduk att inte bli ännu äckligare och så får man skit för det. Bättre om jag hade lagt den rätt ner på golvet istället och spottat på den.

Sen när man går på spårvagnen och det är smockfullt med folk och en man har sin väska på ett säte. Där står äldre människor som har det lite jobbigare att stå, nä men hans väska är ju sååå viktig.
Men jag tänkte att så ego kan inte en männiksa, man kan ibland sitta i egna tankar så jag fråga han om han kan flytta på sin väska, och vad gör gubben, Kollar på mig och svarar inte, TOTAL IGNORERAR mig och flyttar fortfarande inte på väskan...

Fy fan va människan är en äcklig varelse asså...Så jag tror fan inte jag vill ha barn som skall växa upp i detta fucking samhället med psykopater som medmänniskor...Kollade på efterlyst igår, HERREGUD är allt jag har att säga om det...

Måste införa dödstraff här i Sverige så man kan slippa få ut alla jävla pedofiler, psykopater, våldtäksmän, våldsmän/kvinnor ute på gatan igen...För dem är SJUKA...Och kommer inte bli friska...kan spela friska ja,men
har man en gång kunnat ta någon människas liv och kan stoppa en kniv i nån medvetet så kan man lätt göra det igen...

Sorry det blev ett litet aggis inlägg idag men jag känner bara: USCH!!!!!

Kommentarer
Postat av: saira

fattar precis vad du menar....helt jä...la sjukt!!!

2010-03-25 @ 22:30:08
Postat av: zahra

hej! jag undarar om du skulle kunna tänka dig sälja din maxi klänning från hm, den som är sljus blommig, skulle gärna kunna tänka mig köpa den, skulle vara jätte gulligt om du svara till min mail ha det bra! :)

2010-04-26 @ 21:28:21
Postat av: Jill

Hej Zahra!! Vilken klänning menar du?? Långklänningen??

Svarar här lika gärna för när jag kommer hem har jag glömt detta hahaha (minne som en fiskmås) haha

2010-05-04 @ 13:45:22

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0