Fredag=)))

Idag är det fredag, va skönt, Det är dags för FREDAGSMYS...
Skulle egentligen varit ledig idag men fick hoppa in ändå, så nu efter jobbet så blir det träning och sen myskväll..Tacos finns på menyn=)) sååå gott...

Imorgon blir det bio, Farsan skall vi äntligen se...Tess har sett den på bio och hon sa att hon skrattade från början till slutet, så det skall bli roligt=) Alla andra filmer Fares har gjort gillar jag verkligen så denna är nog också rolig.
Skulle först boka till Avatar (nej har inte sett den än haha) men det var ju fortfarande fullbokad...Helt sjukt ju...

Har varit ledig nu i två dagar, vad har jag gjort???
Har tränat så just nu sitter jag med världens *pip* träningsvärk...Body pump är inte att leka med haha
Så idag blir det förbränning på gymmet, kommer inte klara av att träna någon muskel så kanske min träningsvärk går över snart också...
Jo just det så har jag storstädat lägenheten också, Skulle egentligen åkt och besökt Frida och barnen men min älskling Caspian spydde flera ggr på dagen så jag vågade inte åka dit. Så det blev storstädning istället...
Så härligt efteråt...
Efter 4 h städning så duscha jag och kraftigt DECKADE i soffan...Bady pump och storstädning ingen bra kombination haha





Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0