Helt ärligt...

så tror jag inte att nån har det som jag hehe
Igår när jag kom hem från jobbet så tog min älskling mig till soffan, bunkra upp en massa kuddar med en filt och gav mig ett glas saft, slog på tv:n och kom med ett fotbad (med fotsalt t om) =) medans han lagade fläskfilé, pommes, sallad med bearnaisesås...
Jag har dem senaste dagarna klagat på att mina fossingar gör så ont, har ju jobbat så mycket på stående fot så dem har fått ta mycket stryk dem stackarna hahaha

Men ärligt hur bra har jag det inte???..Lite bortskämd hihi=)) Life is good=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nämen Jill! Jag skrev aldrig att han var en skit! Det tycker jag verkligen inte! Det var bara just då han inte hade hört av sig på ett tag, det blev mycket bättre sen =)

Jag är kanonförkyld men annars är allt bra! Har haft lite för mycket i skolan bara. Det går ingen nöd på mig! =)

När ska ni försöka åka iväg? Låter härligt! :)

2010-03-01 @ 16:55:41
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Andreas Hansson

Du du ska vara enormt tacksam.. det är inte alla som har det så bra :)

2010-03-03 @ 11:14:53
URL: http:// kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Jill

Eller hur Andreas=))) Tro mig jag är tacksam hihi

2010-03-05 @ 22:13:09

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0