Oj oj oj

Oj oj oj nu var det längesen igen haha...Men jag har mina skäl faktiskt denna gången...
Jag har varit i Sälen och åkt skidor, bastat, ätit och druckit i en vecka med familjen, kusinerna och vänner till familjen...
Hade det huuuur bra som helst. Jag var ju lite nervös när jag skulle åka upp att jag hade glömt av att åka skidor, va ju så längesen jag var där. Men många sa till mig att det var som att cykla, och det var det=)))

INTE EN ENDA VURPA GJORDE JAG=) Väldigt stolt över mig själv=)

Och efter Sälen när jag hem började jag jobba med en gång...37 h på tre dagar och mer efter det...Men nu är jag ledig tre dagar och skall sovaaaaa=))
Eller ledig och ledig, skall till arbetsförmedlingen på torsdag, det räknas inte som ledig haha...40 ggr värre än att jobba=)

För några dagar sen skickade jag in min semesteransökan...Hoppas jag får dem dagarna jag bett om... Jag behöver verkligen en semester...en solsemester...Vi har bestämt att nånstans skall vi åka men vi har inte bestämt vart...Några förslag nån?? Inte turkiet för där var vi sist, hade det helt underbart (älskar Turkiet) men vill se annat oxå=)
Underbart skall det bli iaf!!!!!! tänk att bara ligga på en strand, åååå va skööönt...
Har inte solat på 2 år snart, förra sommaren jobbade jag hela tiden och gillar inte solarium, vill inte ha mer rynkor än dem man får senare haha...
Så snart är jag genomsynlig om jag inte får sol haha europeisk sol menar jag då=)





Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0