Oj va segt detta är

HAHAHAHAHA Detta med att blogga är nog inte riktigt min grej känner jag hahaha..Det är kul samtidigt som att man orkar inte...

I fredags så beställde vi biljetter till Lady Gaga, Fy faaaan va kul det skall bli...Hon kommer göra en grym show=) Så till Stockholm i maj fast denna gången skall vi åka tåg upp, för denna gången skall vi feeeeeesta...wooohoooo
Hoppas värmen har kommit till Sverige då.



Asså jag har uppskattat att det varit en skön vinter, med snö och kyla, MEN HUR LÄNGE SKALL DEN HÅLLA I SIG??
Jag vill ha vår nu, åka in till stan och handla vårkläder=)

Btw jag var inne i stan i söndags med Saira och shoppade, asså va jag saknar Volvo haha
Vill ha tillbaka den lönen. Nu måste man tänka på allt,det är inte kul alls=(((
Skall på bröllop till sommaren så jag hittade ett par jääättefina skor till bröllopet, nu skall ja bara hitta en klänning som matchar skorna;)
Eller hur fina=)))
Sen hittade jag dessa, vad är detta för nåt, vem har kommit på detta:

 Det fanns ingen större bild, men det är en boots med sandalfot. Ärligt talat måste varit det fulaste jag någonsinn sett...Och dem kostar 700kr hahaahahahaha  Det måste ju vara ett stort skämt! haha

Idag blir det trevligt, skall kolla på lägenhetvisning och sen Ikea, Ikea är alltid kul=) Man vill ju köpa nya saker till lägenheten hela tiden och jag har bara en lägenhet på 55kvm tänk sen när man har hus...Det lär bli dyrt! haha














Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0