Tja!

Idag är det måndag, och en seeeg måndag! Idag var nog den jobbigaste dagen att ta sig upp hitills, inte alls kul.
Helgen var en skön helg, i fredags efter jobbet så kom Saira och vi tog en promenad till gymet. Jag körde förbränning för hade fortfarande sån *** träningsvärk från body pumpen. Efter träningen så följde Saira med hem och tacosen stod klar på bordet=). Så gott det va!!!

Sen satt vi och tjöta och jag och Saira började kolla Hm...Alltid mycket roligare när man är två=) Det blev allt lite som jag klicka hem=) Som Patrick undra, hur vi kan sitta framför en hm sida i två timmar och ha jättekul hahaha men det är bara tjejer som kan det=))))

Lördag var det lite hembesök hos folk sen gick vi på bio, vi såg Farsan, HAHAHAHAHAHAHAHHAA Den va riktigt bra, man skrattar sjukt mycket och så har den en väldigt bra handling...Den måste ses!

Igår var det lugnt...Träning, och efter träningen var jag helt slut...Så gjorde bara mat och sen duscha sen slappa under filten i soffan=)

Detta beställde jag hem:

    

Sen blev det inte så mycket mer, efter att vi va klara så var det ju ca 10 plagg mer men efter man är klar med shoppandet kommer det tråkiga att man måste plocka bort eftersom du inte har pengarna till allt=((... Men det blev några saker iaf...Hoppas allt blir bra!
Kan jag stryka bikini från listan som jag behöver till sommaren. Inte nog att det kostar att vara utomlands och komma dit,alla saker du behöver med dig är ju lika dyrt hahahaha

JAG VILL VARA RIK!!!!Nån som kan hjälpa mig???=))





Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0