Arg!!!

Hur kan tre män ge sig på en Stackars tjej????????
Igår natt gick hon ensam i Slottskogen och tre män dyker upp och alla tre våldtar flickan...
Hur faaan skall hon kunna försvara sig, hur fan kan man vara så fega och äckliga att ge sig på tre på en????
Jag blir så arg...
Om man bara hade fått reda på deras namn så hade jag själv letat upp dem med några stycken som håller fast dem medans jag skär av deras kuk med den slöaste saxen som finns...
Vadå är killarna så efterblivna idag att dem inte kan få sex, utan behöver våldta någon...Får ungdomarna sååå jävla dålig uppfostran hemma...Va e det för föräldrar?? Skaffa inte barn om ni inte kan ta hand om dem...
Snacka om att förstöra någons liv...
Jag hade hellre blivit mördad asså..
Hur kan man vilja ha och njuta av sex med nån som inte vill, gör motstånd och äcklas utav dig, riktigt störda människor det finns alltså!!!
Det värsta är att dem kommer ju tillbaka på gatan förr eller senare...Politisktinkorrekt.info är en sida man kan kolla, där dem lägger upp bilder på gärningsmän...Ett tips så man kan ha lite koll på sjuka störda människor!!!!!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7097876.ab


Och efter man läst den artikeln så läser man detta:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7090411.ab

Och blir bara mer arg!!!
Vårt mål är att de alla ska ha ett meningsfullt liv innanför muren, säger Charlott-Renee Sandvik Clasen. Meningsfullt liv innanför murarna, ett skämt eller????
Dem har förstört många meningsfulla liv redan och så skall dem bli belönande för det också. Detta är skrämmande asså!!!
Så undrar dem varför dem inte blir friska efter dem blivit utsläppta, NI BELÖNAR JU BETEENDEN JU.


Jag har alltid velat ha en dotter, men nej, vi kvinnor är ju så utsatta. Kommer inte finnas nån snart som inte råkat ut för något våldsbrott och så arg som jag är nu och hade det då vart min dotter desutom hade jag ju åkt in för mord på den personen, men varför inte kan man ju börja tänka nu för nu kommer det ju lyxfängelser!!!!


Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0