Diet!!!

Jag går på sockerdiet!!!! Fy fan va tråkigt det är haha Innan har jag aldrig ätit sötsaker och sånt på vardagarna men helgerna är jobbiga..I 23 dagar pågår den för att avgifta kroppen på sockret...
Om man klarar 21 dagar skall man inte vara sugen på det mer sen säger dem... Men det tror inte jag på...
Älskar ju choklad och glass (nu när det är varmt) och allt. Vi får väl se. Nu har det gått en vecka och jag har klarat mig väldigt bra;) bara 14 dagar kvar!!!
Och två kalas är man bjuden till och fint väder, jag har ju inte turen med mig alltså=( Jobbiga omständigheter...
Men jag äter fortfarande allt annat.. Typ dressing och så så det är inte bantning om ni tror det=))
Har bara blivit lite av ett hälsofreak=)))

Gjorde ju en sköljning av kroppen oxå för två veckor sen=) känns väldigt bra=)



Men gud så gott:


          


A ni fattar ju...Läskas det gör man...Längtar till om 2 veckor då skall jag ha en ätardag=)) wohooooo
Countdown hahaha

Kommentarer
Postat av: Sara

oh hur går en sockerdiet till? behöver nog detoxas!

2010-05-24 @ 12:29:14
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha du har verklgen blivit ett hälsofreak! Du tränar ju jämt! ;)



Lycka till! Vi åt Ben & Jerry glass igår, det var sååå gott :P

2010-05-24 @ 18:14:35
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sara: Undviker socker i 21 dar så skall du vara detoxad och skall inte vara sugen...Bra för kroppen=))

Emelie: Å vilken smak=) gud så gott=))

2010-05-25 @ 10:48:55

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0