Stockholm!!!

Var ju i Stockholm i helgen och kollade på Lady Gaga och sen var det fest hela natten=)))
Men sån otur vi hade med vädret=(((( Från att vi kom upp med tåget vid 17 tiden tills vi åkte hem=((( Så tråkigt och kallt var det också! Men vi hade tur, när vi kom fram till Globen var Magda redan i kön så vi gick till henne och då kom vi fram med en gång=)))
Sen efter, trots så sjukt mkt folk så fick vi tag på två taxibilar väldigt snabbt och kom in på ett ställe med än gång. Nästa ställe som vi gick till så var det lång kö men Sharlotte gick fram till vakten och fixa in oss med en gång=))) Så jävla bäst=))) Slapp stå ute i regnet=))
Fan va kul det var, Tess vi är inte normala=)) Festar man med Tess har man ALDRIG tråkigt HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Självklart var alla 6 tjejerna roliga men ingen har nog samma sjuka tråkiga humor som jag och Tess HAHAHA
Ingen annan tycker vi är roliga heller men det gör vi hahahaha...
Jag var den ända som lyckades hålla mig vaken heeeela natten tills vårat tåg gick 8 på morgonen=)) Kan ju tänka er va vi sov på tåget hem HAHA...
Festade tills det stängde och åt efteråt tills det stället stängde=))

Lady Gaga är fan så sjukt grym va!!! Störd men grym...Kort kanske kommer upp om ni är snälla=))

Tack för en rolig helg tjejer=)) Men nästa gång skall man ha mer tid och så, så inte allt blir så stressigt haha


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill se bilder! =)

2010-05-11 @ 14:11:53
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Jill

Hej Svägerska!! A skall lägga upp lite bilder;) mitt minneskort är ute på vift bara haha

2010-05-19 @ 10:04:54

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0