Underbart väder!!!

Asså fan va bra man mår när solen skiner=)) Synd att man jobbar hela tiden bara!!! Vill ju  vara ute så man kan jobba på brännan innan Turkiet=)) Just det, vi har resa planerad... Marmaris, skall bli skönt att äntligen få komma iväg till värmen, strand, restauranger=)))

Första riktigt soliga dagen jobbade jag (självklart) men när jag kommer hem sitter mina grannar på balkongen och bjuder in mig. Sitter och tjötar lite och sen bestämmer vi för att grilla=)) Vi går iväg och köper grill och massa gott, filt med en flaska Rosé och sätter oss vid ån...MMmmmm va gott det va=))
Dem skulle grilla i helgen men då kunde vi inte, har tyvärr jobbat denna otroligt soliga helg=((( Sånt är livet!!!

Har ju varit lite orolig för vulkanen men igår skall utbrotten har upphört, hoppas den inte börjar igen så man  verkligen kommer iväg. Behöver en semester efter denna långa kalla vinter.



   


Kommentarer
Postat av: Sara

ååååh vad härligt med semester! =) vill oxå åka iväg till sol och värme!

2010-05-24 @ 11:30:37
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

Du var ju nyss på semester=)) Fått mersmak antar jag=))

2010-05-24 @ 11:59:09
Postat av: Sara

ja verkligen=) haha....men vi ska antagligen till Thailand i vinter så jag får väl längta till dess helt enkelt!

2010-05-24 @ 14:14:33
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

A vet man att man skall dit så är det ju lugnt och vänta;) å hoppas på bra väder här så är de ju ganska bra här me=))))...Å va kul, Thailand!!! Vill dit igen!!!!

2010-05-25 @ 10:50:18

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0